Dag 1

Jakten har börjat  - jag raggar för fullt  - böcker och lägenheter/rum. Frenki erbjöd sej att bo hos henne, så jag drar dit den 1 feb. om jag inte hittat något annat jag känner passar. ge mej rum, kök och toalett - inte på 10kvm!

Vandrade helt själv imorse på malmes osäkra gator. Tog mej till gustavs torg (frågade bara två gånger om vägen haha) och träffa min italy Valentina - underbart vacker!

snacka lite, åt, lite hm och så var jag och kollade upp en bok 500 kr! - plus att den kostar egentligen 800kr - du milde när jag kollade igenom boken blev jag likblek! nu är jag som en gam och skickar mail till folk sm säljer sina böcker för ett bra pris.

juridik och ekonomi - måste titta igenom det där så att jag inte får magkatär samma stund läraren öppnar sin käft på fredag. tabletterna är laddade så det är bra (jag fick ju skiten efter fysiken i trean - min mage lever sitt liv och ogillar starkt stress!)

händer hos er? jag kommer ju iof till helgen - just fan - kom på att jag borde boka biljetter!

Kommentarer
Postat av: jovana

duuuso, pazi se malme je veliki graad:P hahaha

Postat av: till joka

hahah ja vet! liten laki vandrar i storstan!

2008-01-17 @ 00:57:55
Postat av: Helena

Heloo Malmeeee från sthlm. Tips i det fina vädret e att du promenerar vid Bo01, turning torso- gjorde vi mkt förr!!!:)

Vad ja betalar för lyan? 8000 + el. Coolt va :(
Ne men jag delar. dock betalar jag ba själv 2500 inl. allt.. :) så jag ha tur.
Alltid själv hemma med så känns som ja bor i hus.
Allt väl annars?
Ska dra med mej milos t skåne en dag!!

2008-01-17 @ 12:35:14
URL: http://helenababic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback