Akademisk kvart och utan godispåsen

akademisk kvart - första gången jag fick höra det här i veckan. Står det nio på schemat börjar vi egentligen kvart över nio! - intressant och härligt med den lilla kvarten. Även efter lunch gäller det hahah

kolla på lägenhet idag - kan jag ju glömma! Förbannade system! Dem har redan gett lägenheten till någon. Tjejen som bara har hand om visningarna messade mej coh skrev i stil med att -- "det är typ 10 som ska komma och kolla, och låg du bland dem sista så är det självklart att du inte får lägenheten, men kontakta mkb."

- men va fan?? säg inte till ett barn att hon ska få en godispåse på lördag för att sen på fredag säga, tyvärr unge, din bror åt upp allt!  Dem gav mej lite hopp och se va hände??? Vi ska ringa för att kolla, för så här kan det inte funka. okej att jag inte fick lägenheten, men säg fan inte då att jag ska få kolla på den om mina chanser är noll!

så mitt humör och min tur ändras som det här vädret i malmö. från sol och vindstilla till regn och muligt. fick reda på i veckan att några från tvåans klassrepresetanter har bytt ekonomiböckerna. Idioten jag, köpte två för 500kr som jag nu lagt ut på blocket och hoppas verkligen någon kommer att köpa dem! smotana

idag börjar jag ett - kvart över ett som sagt. gick upp precis, gav mej själv en sovmorgon - dem har slutat borra nötterna på nedre våningen. nu målar dem och tack o lov att inte penseldragen kan höras!

träffade en kompis igår, satt vid lilla torget, alltid mysigt. Hur stor är chansen att jag träffar två till från serbiska ungdoms org. Blev direkt anfallen med frågorna - Varför har du inte hört av dej?? Till mitt försvar fick dem svaret - Ja, men jag måste hinna anpassa mej till samhället först, sen så ;P



HÄNDER I HELGEN GOTT FOLK???

Kommentarer
Postat av: Jasa

Hahaha vilka "smarta" människor det finns där ute va? :) Hoppas du tänke rpå mejj så blir du glad på en gång .P

Postat av: till jasa

TÄNKER PÅ DEJ MED ETT STORT LEENDE!!!!!! min potatåååå

2008-01-25 @ 16:01:01
Postat av: Dajana

Laro! Jag hoppas verkligen allt löser sig för dig :)

2008-01-25 @ 17:45:39
URL: http://dajanaaaaa.blogg.se
Postat av: till dajana

HVAAAALAAAA!!!!!!!!!!!

2008-01-25 @ 18:56:45
Postat av: ida a.

Svara gärna på min ytlighets fråga i bloggen.. (:

2008-01-27 @ 18:41:23
URL: http://ifas2008.blogg.se
Postat av: Natta

haha sthlms universitet är de enda som inte använder den där akademiska kvarten. Endast när jag pluggade matte i sthlm men inget annat. men när jag pluggade i uppsala så använder de den och där ringer klockorna vid hel så vet man att man nu har en kvart på sig :D hahaha

2008-01-27 @ 19:05:32
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: saandy

hahaha bästa :D vad händer med ordet RASTER :P ?
puusaar

2008-01-27 @ 19:36:16
URL: http://thelittlesandy.blogg.se
Postat av: saandy

aa men det låter vettigt! taaack! ja tvingade henne. hon gjordeinte så mkt men ja tycker om den

2008-01-27 @ 20:57:57
URL: http://thelittlesandy.blogg.se
Postat av: whiskey

Hej Lara!
Guud vad roligt att du
kommit i gång att plugga! Ursäkta jag var lite kort på mobilen sist!!! Tänker på dig och hoppas vi hörs av. Kram kram!!! //e

2008-02-06 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback