Try to make Me Fall


Mörkare och mörkare för varje dag. Tiden har nu svikit och vridits tillbaka en timma. Samma sak varje år - jag fruktar mörkret som nu inte går att missa. Men jag tänker inte låta mej falla som regdropparna på min fönsterbräda för att sedan försvinna. Jag tänker börja dagarna med ett djupt andetag som sedan bildar ett leende. Ett leende som reflekterar min tacksamhet mot min familj och vänner som jag allt för sällan visar.


Även om solens ljustrålar blir allt färre över oss, så tänker jag inte glömma vad som egentlien får min dag att lysa. Mina solstrålar - nära som långt borta. Jag tänker inte låta mörkret vinna denna gången, nej - inte efter allt som varit.


För jag är tydligen katten som alltid landar på fötterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bor väl på Råslätt...jag har sätt dig där om de nu är du..kramm

2007-10-30 @ 12:38:34
Postat av: till dej utan namn

jepp. äkta råslättare :) o du är? :D

2007-10-30 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback