Vanish me Lixom


Vilken härlig start på dagen. Vaknade vid 8, skönhetssömnen på 6 timmar fick räcka. Satte på min mobbade stereo i rummet och tog fram hopprepet. Go Rocky!

"Nije sad vreme ko pre, ovo je vreme za promene, zaboravi proslost i javi - jel ima promene u tvojoj glavi? Svi su te ucili isto, mi zivimo prokleto cisto. Zauvek smo bili u pravu."


Sen var det dags för frukost aka. Frulle hos Jovana. Korv, sena,ketchup, mackor och Bravo Juuice. Klockrent! Lite snack. lite för starkt kaffe, lite Funky G och lite vax. 

Smotana Lara gjorde det igen. Vit nytvättad t-shirt resulterade i små röda fläckar - ketchup!! Hur lyckas jag lixom?
Räddningen fanns i en Hilton rosa flaska - Sprejaj Sestro!
Sedan blev det dags för A6 en snabbis och min tröja var inte vit längre utan GUL! haha, Tack Joka att du säger att ska tvättas direkt efteråt! Nu yrar den runt i tvättmaskinen iaf.

Plikten Kallar, gotta go!


ps. Joka - Please don't kill me - take everything I got - just don't kill me!! NOO! HAHA

Kommentarer
Postat av: Jovana

TAKE EVERYTHIIING YOU LEEEAVE ME AAALOOONE BUUUUHUUUUUUUUUUUUUU! hahaha, eey, det va inte mitt fel ree (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback