På jobbet

And I'm telling you
These feelings won't go away
They've been knockin' me sideways
They've been knockin' me out lately
Whenever you come around me


These feelings won't go away
They've been knockin' me sideways
I keep thinking in a moment that
Time will take them away

But these feelings won't go away
These feelings won't go away



Segaste dagen på jobbet. Jag ska inte gnälla. Vi gör inget och får full lön för det. Dem får skylla sig själva. Skicka hem oss och ge oss cash för halva dagen, men nej. Ok. Vi sitter här och glor på varandra medans pengarna rullar in.

Några samtal utan svar. Några samtal med. Tannaz väcktes av min ljuva stämma och kinkig var hon till en början. Hennes hesa whisky röst blev allt klarare och det slutade med att höga toner trängde igenom mina små fattiga trumhinnor. Vilken sjuk humor den kvinnan har och jag älskar henne för det. Tårarna började rinna och folket på jobbet tittade på mej som om jag vore dum i huvudet. dock inte första gången, jag börjar vänja mej, hehe. 
Tack Babe, jag ler.

Social
Vecka för min del. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback