Min Nakna Granne

kom precis hem från kolonilotten där pappa och några av hans kompisar hade grillat lite och så. Som vanligt går ja alltid dit och äter sen drar jag hem. Idag var inget undantag.

Tio meter utanför ingången kastade jag en blick upp till tredje våningen. Båda fönstrerna var helt öppna och där stod en man med bar överkropp som höll någonting i handen. Först trodde jag att han höll på och måla, men han tog det okända förmålet mot huvudet som gav ifrån sig ett jud. Ett ljud som först påminnde mej om en rakapparat. Ska han snagga sej?!  Sedan tog han fram en borste i den andra handen och det okända föremålet visade sej vara en hårtork. Jag fick hålla mej för skratt! Vilka grannar man har alltså!

 

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hahahahaha tur det inte var en dildo ;-)
Jo jag har ätit rosenrot till och från och det har hjälp faktiskt. Bla under min period då jag medicinerade mycket mot min depression. Sexlusten var obefintlig men rosenrot räddade förhållandet :-). Äsch han hade inte lämnat mig men det var torka på det planet och rosenrot hjälpte mig få lusten tillbaka. En kompis till mig var nedstämd ett tag och blev bättre då hon började äta rosenrot...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback