Hälften Skitsnack

Ni minns grannarna jag snackade om - att dem bankar eller vad dem nu än gör. It NEVER ends!!!! Varje dag minst två timmar av bankande och tro mig - det är ingen bas... jag börjar misstänka annat... För någon vecka sen kunde jag inte låte bli längre och tog mi kvast och bankade tillbaka. Det funkade i 5 min, sen började dunket igen. AAAAH!

Helgen, helgen. Paula fyllde hela 19 år! Woho grattis igen! Tannaz och Lilly var på besök - i hela två dagar fick vi njuta av deras galna humor! Dem är för goa! Alen, Ivan och Josip kom förbi för att hämta Belo Dugme biljetterna och jag lagade mat lite snabbt till dem, sen var dem tvugna att sticka. Jag var smart och "beställde" lite mat hemifrån och diverse.. ehehe man får ju passa på när brorsan ändå hade vägarna förbi hehe.

Lördagskvällen kom Dave, Ade, Dragan och Igor förbi - så kul vi hade med det nya spelet som Tannaz och Lilly köpte till mig i inflyttningspresent (blev helt chockad haha) och självklart skulle det ha att göra med alkohol - FIA MED KNUFF, fast med shotglas! DRINKING LUDO heter spelet. När vi var oense tog vi fram The magic ball, som fick avgöra. Rättvist haha




Det är mycket i skolan nu, ny kurs har startat igång och nu är det jurdik som gäller. Jag misstänker att jag kommer få 29 p. på tentan - 30 behövs för godkänd. Alltså tentan var rättvis och bra, men jag klantar alltid till det. Vi fick lösningsförslag dagen efter och visst hade jag gjort lite tabbar. MEN nu håller vi alla tummarna att jag får ett G!

Den mer eller mindre efterlängtade helgen som inneburit mkt jobb och irritationsmoment, men jag lovar att göra allt för at NI alla ska få en underbar dag den 15e november! OMLADINSNKI FESTIVAL om bara några dagar!!!

Jag börjar åtta imorgon. Wish me Good Luck med att gå upp... det är typ storm här ute, om någon undrar :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

shet, alltså var kan man få information angående omladinski? kommer för att kolla på fotbollen fifän!

2008-11-10 @ 23:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback