Kåren a la Balkan

I onsdags var det dags för kåren igen. Fastnade bakom baren och knegarna bjöd på sig själva. 80 % av knegarna var från Balkan - vi hade allt annat än tråkigt.

Den andra Råslätts-hoppet Esad var också där med sina Balkan boys. Varav en från Jönköping. Tror Du han visste vem jag var? Precis. Han kände inte igen mig för fem öre. Efter att Esad kommenterade med "Det är Alens syster" så lyste det upp en liten glödlampa över hans huvud.

After School. Jajjamen. Paula och jag tog en sväng dit och alla knegare var på plats, förutom gästerna. Vi tog var sin drink och tjötade med dem. Det visade sej att "Reagge"-mannen bor också på Gripen - på den första mobbade ingången. vad världen är liten :)

Jag förstår inte varför inte fler folk hänger på Kåren.
Härliga Knegare, billiga drinkar, soft musik - det kan inte bli bättre! 


VAD SKA DU GÖRA I HELGEN???

Kommentarer
Postat av: Paula

hihi vi har alltid kul på kåren! vi är VIP där nu!!
jag ska umgås med min favorit i helgen - dig ;) ses snart, granne. ljubim te srce moje

Postat av: till paula

ljubim i ja tebe!! GORILA JE GORILA!!!! ;D vilken kväll, haha, vi knackar på reagge sen :P te tuc, ses snart

2008-05-10 @ 12:28:48
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: jovana

hahahahaha :D "alens syster" :D du är LARA bre, alla borde veta vem du är! miss you

2008-05-12 @ 21:17:23
URL: http://jovanawho.blogg.se
Postat av: Paula

UPPDATERA BRE!
hihi snart ska vi ut o bolla. puss

2008-05-13 @ 19:46:40
URL: http://piecesofpaula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback