Det trodde du inte, ah?

Meningen var att jag skulle vakna upp brevid Jasa och Bata, men så blev inte fallet. Tyvärr. Men snart är jag tillbaka i norr och då får vi ta igen allt vi missat!

Lilleman dissade oss på Kårens bar-tömming, alla överlevde. Istället underhöll oss tre band, fråga mig inte vilka det var och en annan speciell gäst - kolla in Paulas sida för att se vem, hehe
http://piecesofpaula.blogg.se/

Hör o häpna, det blev inget av Malmes torg igår! Man brukar alltid hamna där om kvällarna, speciellt om det är helg. Grannen kom över, samtidigt som folket utanför min balkong blev mer och mer. Vattenpipa röktes, de spelade brännboll och några grillade. Jag sprang fram och tillbaka mellan byggnaderna - pga tvätten!

Efter en stund såg jag ett ansikte jag kände igen, så Paula och jag valde att joina the students. Lyckat blev det! Till klockan ett hängde vi vid våran nya grillplats. När det bara var Paula, jag och tre andra till drog vi upp till mig. Lika bra. Massa tjat, härlig musik, lite alkohol - Fredagen kunde inte sluta bättre!



Mitt öga har fastnat för ett ljust ögongodis
Precis vad det är, ögongodis
Se, men inte röra
Nu får jag inte ens chansen att se

Kommentarer
Postat av: Paula

vadå ljust?

är du färgblind eller? jag har mörkt hår! :p

Postat av: laki

du är min choklad jag får naffsa på varje dag!! några dagar kvar sen blir det bye byeeee! döööö vi måste grillaööö!

2008-06-02 @ 02:03:09
URL: http://lakistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback