Domedagen 2

Då är dagen här. Sista skoldagen och sist men inte minst - den underbara logiska ekonomi tentan på 5 hp. Visst är det underbart? **NOT**

Att det är den sista skoldagen, känns mer eller mindre som vilken dag som helst. De senaste veckorna har vi knappt haft lektioner, utan bara pluggat till prov. "Bara" - andra aktiviteter har vi självklart hunnit med.
Ekonomi tentan är långt ifrån logisk!  Men vi gav inte upp helt, så vi har försökt att lära oss. Jag är halvvägs där, men om det räcker till att skrapa ihop 30 poäng av 50, det är en annan femma.


Håll nu tummarna att jag överlever timmarna i salstentan! 14.15 - 18.15



Inget vilande här inte - på torsdag kommer mina föräldrar hit med min kära Floyd (Rak - ford mondeo - är död och begraven) På fredag är jag tillbaka i Jönköping. På måndag väntar fabriken. Haha jag undrar vart jag lagt mina arbetsbyxor, skor och hela kittet?? Sätter mitt huvud på att jag knappt kommer komma in i byxorna efter livet som student!

Senaste veckorna har man lärt känna nytt folk och det typiska är att då ska man åka tillbaka.  Vart var ni allt folk när det var kallt och snö?!  Det är alltid så, vart man än är - på semester, i en annan stad osv.


Så Jönköping - Here I Come!



 


Kommentarer
Postat av: Paula

iaaaah in speranta!

haha... förhoppningsvis klarar vi det...... får hålla tummarna, jebiga!

Postat av: Mimi

Hoppas du fixar tentan! Håller tummarna :-)



Kram Mimi

2008-06-10 @ 11:01:47
URL: http://curiosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback