Vet du vem Du är?

Det var andra gången jag läste nu om att man kan skicka "Vem är *****" till 118100, så får man ett svar tillbaka via sms.
Självklart var ju jag tvungen att skicka iväg ett 12kr sms med frågan "Vem är Lara Ivanovic?"


Svar - 118100 tror att Lara Emilija Ivanovic är en go och glad tjej på 22 år är ifrån Malmö med båda fötterna på jorden.
På fritiden gillar hon att spela kubb i parken och att umgås med nära och kära.
Hon är en stabil människa som är säker på sig själv och har alltid glimten i ögat.


Haha kubb? Vilket var det nu igen?! Jag tror det är det gamlingarna spelar varje dag på Råslätt - jag ser dem när jag cyklar hem från jobbet. Precis, jag gillar att umgås med nära och kära, haha. Ja, Malmöbor är man numera. Stabil människa som är säker på sig själv? - det går ju att diskutera =) Glimten i ögat? - You tell Me


Men enligt nötterna bakom 118100 är jag allt det här haha.
Så vem är Du?

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback