Utmaning nr 3


- Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
- Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina fakta/vanor.
- I slutet av inlägget skriver du 8 personer som ska göra utmaningen.


1. sagt det innan, säger det igen - bästa jag vet är att få folk att le och göra dem glada med små små grejer, uppmärksamhet, oväntat sms - samtal osv.

2. vill resa, vill se, vill uppleva. väntar på vad? ingen aning

3. glädjer mej enormt mycket att min bror gillar mina kompisar och dem gillar honom. den killen har skön humor!

4. kan låta väldigt dominant. har en förmåga att uttrycka mej på det sättet, men jag är inte sådan.

5. har mognat mycket som person och det är jag mcyket glad och stolt över.

6. vart jag än går har jag peppar och penna med mej. igår började jag skriva när jag satt på makedonkan i göteborg. texten är ej klar än, men snart kommer den upp på bloggen

7. har kompisar lite överallt, vilket är väldigt skoj

8. älskar att vakna med ett leende på läpparna - då blir det musik och dans dirket på morgonen!

UTMANAR - Potatå, Dragamella, Mimi, Mika, Emelle, Robban, Tommy och Beuuty Princess

Kommentarer
Postat av: Mimi

Oki ska snart... måste få lite inspiration först. Bakis som sjutton :-)

Postat av: Mika

Haha, ska skriva kad smislim 8 saker.. :D Haha, har ej 8 vänner, HAHA...

2007-09-02 @ 13:42:03
URL: http://mika85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback