Tata mi je Legenda

min pappa. min pappa han är speciell. han kläcker många kloka ord, men man måste ha tålamod om man vill veta vad han vill få fram. han berättar i jämnförelser och visar med pennor, - med det han finner framför sej.
han är förstående och har tålamod. han blir sällan arg, och blir han det så med all rätt.

min pappa. min pappa är en typiskt jugge och bryter på svenska så att tårar rinner ner för ens kinder. grammatiken är inte på topp, även om han bott här nu ett bra tag. han har ett gott hjärta och lärt sej mycket i sitt liv, som han gärna delar med sej. Som han gärna delar med sej till sina barn för att vi inte ska hamna i samma sitation. Så att inte våra hjärtan gråter eller att vi inte blir allt för besvikna när det kommer till våra kompisar eller i livet.

min pappa. min pappa har varit tredje mästare i judo i gamla Jugoslavien. Han är grym. än idag kan han få för sej och visa sina knep. Det slutar oftast med att jag ligger på golvet och han suckar över hans dåliga rygg.
Han är min partypolare. Med honom kan jag dricka, dansa och sjunga. Vi har våra låtar som rör våra hjärtan och glasen möts med ett brett leenden på våra läppar.

min pappa. min pappa skulle jag inte byta ut för någon annan här i världen. 


image135


Tata mi je legenda!

Kommentarer
Postat av: Jasa

Du å pappa Slavoljub är ju bara för tuffa =)

Postat av: ljarc till jasa

sådan far sådan dotter? haha Bruz Li är iaf grymmast!

2007-05-24 @ 21:05:49
Postat av: Jovana

Caca är sköönast :)

2007-05-24 @ 23:32:00
URL: http://www.beautifuldestiny.blogg.se
Postat av: till joka

party me papi imon! hhaha

2007-05-24 @ 23:36:33
Postat av: Suzzää

omg , fett söta :D

2007-05-26 @ 15:22:41
URL: http://deliiciousorwhat.blogg.se
Postat av: anonym

din papap gör ju cetnik tecknet :s

2007-05-28 @ 18:04:53
Postat av: till anonym

han menar inte det du tror.,. när vi visar tre fingrar (fadern, sonen och den heliga anden) men det är oxå ett Victory tecken. så nu vet du

2007-05-28 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback