Det var Precis vad Jag Behövde

image126



Vilken Dag
. Precis vad jag behövde. Tanken slog mej inte förrens igår kväll att jag kunde följa med min bror och hans kompisar till Göteborg, han som har tjatat om det i två dagar. Floyden fick stå för transporten och det gick lysande. Envist försöker min bror döpa om den till Kanta The Don - Kanta som betyder Hink. Men Nej Tack! Jag kan inte få mina Päron och bror att kalla den för Floyd och nu ska den heta Kanta the Don?! Jag fäller en tår.. :P

Iaf, regnet välkomnade oss och jakten efter parkering hade börjat. "Var är Gamla Ullevi?! Har dem rivit ner skiten?! Alen Sväng - Här!!!"   Stadion eller vad det nu än är, kanske inte är kvar - men parkeringen hittade vi och billigt var det - 20kr hela dagen - Ja Tack. Jag såg till att få paraplyet medans killarna tog på sig sina luvor och såg mer eller mindre ut som wannabes gangster, Skinny sådana!

Killarna gick åt sitt håll och jag fortsatte mot Brunsparken där ingen mindre än min andra hälft Tannaz väntade.  Mina 20krs look-a-like converse skor a la Pijac från Serbien pallade inte med det blöta regnet och blöt var jag. Men jag fick skylla mej själv.

And there She came. My SunShine i sin läckra Marinblåa kappa från Mango. Snygg som vanligt. Mitt Hjärta värmdes då vi våra bröstkorgar möttes. Haha hon vinner lätt den matchen - här snackar vi super size mot zero size på den fronten!

Pasta, jobbigt kaffe, tjejsnack, livets stora gåtor, imitation av Shan the man, lika så av våra föräldrar, killmysteriet - några av många saker som nämndes under taket av Fröken Olson. Shopping hann vi oxå med, självklart. Tannaz har problem så hon fick inte köpa allt hon ville - för hennes eget bästa ;P

5 timmar senare var det dags att skiljas åt och två timmar senare var jag hemma. Vilken Dag. Precis vad jag behövde. Vänner som får mej att le, inget annat. Kompisar som får mej att skratta så att glädjetårar börja rinna nedanför mina kinder. Glädjetårar. Inget Annat.

Tack. Det var precis vad jag behövde


image128

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

Kan förstå hur det kändes, ibland är de faktiskt skönt med sådana vänner. <3

2007-05-13 @ 13:55:32
Postat av: Sneki

va härligt de låter iaf :) :) komma bort lite med :) :) fin bild längst upp förresten :)

Postat av: till aleks

KUL O SE ER, ni var jättesöta!!!! synd att ni inte var kvar på festen, det var kul!!! ses snart hoppas jag!

2007-05-13 @ 16:01:22
Postat av: till sneeki

bilderna var inte tagen den dagen, men det rär ju på gbg aif ;P

2007-05-13 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback