Osocial vecka


nu var det dags igenför en osocial vecka och jag har 485 saker att göra. ska åka ner snart och jag har inte ens kollat vad jag behöver och inte behöver. kläderna lär sitta lite för tajt, skorna lite för slitna och några kilo ska bort. haha ma, lycka till Laki med det sista ;P

Helgen var lika mycket aktiv som inte. efterrmiddagrna försvann med att sitta hemma och ladda ner filmer och serier. Kvällarna var dock roligare med kompisar och fest. Igår blev en soft dag med minigolf och mycket skratt. Jag kom inte sist, inte näst sista utan platsen innan. Av sex möjliga ;D Golfbollen flög vilt ett par gånger men vad ska man göra? haha

Plikten kallar återigen. En ny bok är laddad som jag hoppas kan fylla ut timmarna lite. Självklart är det fint väder ute och man ska plågas inne i fabriken. Men inte länge till. Adios Sweden!

Härligt och höra hans röst imorse, även om jag hörde mej själv i telefonluren och en massa brus. Så är det när man ringer till lilla Serbien. Haha. Snart ses vi där nere, ska bli kul. Samma sak som förra året så kommer jag resa runt lite och träffa kompisar, men tiden är knappt. Fyra veckor kommer försvinna på nolltid. Men bättre 4 än inga. Vad som väntar mej när jag kommer hem vill jag inte ens tänka på. Dags att byta jobb innan jag totalt flippar. Dags att börja söka, innan det är försent. Dags att göra något vettigt innan.. innan jag totalt flippar,

Min tur att köra grannarna med Floyden som fortfranade inte kan spela musik. Förbannade tjuvar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Fin blogg :)

Postat av: Mimi

Tack för ditt inlägg! Ibland känner man sig som om man vore ensammast i världen. Men vi alla har våra stenar att bära på, eller hur? Hoppas du får en underbar semester!!!
Kram Mimi

2007-07-03 @ 12:05:46
URL: http://curiosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback