Ny Dold Talang?

Det var våran onsdag på Kåren förra veckan, så det var bara att ta på sig knegar-tröjan, ladda med alvedon och ta med sig ett gott humör. Vi har fått ihop en härlig grupp som gör att de 10 timmarna på Kåren inte känns som att man jobbar. Priserna hade sänkts på flaskorna, tur det - för nu var det min tur att vara bakom baren. Fick blanda fyra-fem drinkar, en massa shots och servera oändligt många cider och öl.
Men allt gick bra - inte ett enda felslag i kassan! Wohooo!


Efter daten med Paula på fredagen, var det mer eller mindre lagfest på Kåren. Dricksen vi fick ihop under  onsdagskvällen fick gå till premiären av filmen "Dumpa honom". Det var en soft fredag, Jesko upptäckte en ny drink - aka JessBomben och fyllepaketen han skrev upp på tavlan beställdes från håll och kanter.






Senare under kvällen/natten smög jag ut till det tomma dansgolvet där Jeskos bror spelade musik. Även om jag satt ner, kunde kroppen inte låta bli att hänga med rythmen. Helt plötsligt var det min tur att leka Dj och till bådas vår förvåning var jag riktigt grym! Jag hade ingen aning om att det lät så bra, men med Gorans highfive, sträckte jag stolt på mig och sa - Damn, hittat min nya dolda talang! Fifan va kul!  
---->
www.myspace.com/caprabeats <-----


Lördagen spenderades hos våran Davore-mi-Amore. Det var länge sen man träffade gänget och det var lika kul som sist vi samlades för att ha kul. Det blev mycket dans, kareoke och drickande av diverse vätska.

Tack alla för en underbar vecka! Nu är det slut på det roliga, för psykologi-tentan närmar sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback