Ramelsväg

Tydligen är det skit på Ramelsväg igen. Paula läste upp det för mig i Metro och jag rynkade på pannan. Vi bor typ hundra meter ifrån och märker inte av något. Igår tänkte vi ta Femman in till stan, men efter att ha hört en smäll, valde vi att ta 35an, vars busshållplats är precis utanför våran Kinesiska mur. Väljer det säkra, före det osäkra, hehe

Nu på väg ner för "bilar-säljar-vägen" såg vi tre polisbilar parkerade mellan McDonalds och Preem. Poliserna stod och pratade med varandra, kaffe paus, vem vet. Eller så väntar de på någon action i natt?

Kommentarer
Postat av: Ema

Sv: Haha jo jag med.... försöker använda hårdare skor och även högklackat hjälper, även om man bara använder det emellanåt... Använder mina converse ofta, men har inläggen som hjälper hälen o hålla sig uppåt istället för o gå inåt :P

Postat av: aleksandra

du är inte ensam om problem med knäna och benen. det suger rätt rejält när man inser att det inte är som de ska va :P

2009-03-22 @ 22:34:25
URL: http://anaaleksandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback