heja heja heja

1 april om några dagar - vilket skämt!
Precis haft Sajko-tentan och nu ska vi ha tenta i Bygg, Teknik och Funktion.
Nu håller vi alla tummarna.

Den dagen kommer bli lång. Mitt El-grande hår ska klippas, tentan ska skrivas, hem till Stoka för att kolla på Serbien - Sverige matchen - NAPRED SRBI! - och sen ska jag trippa iväg och jobba på Kåren. Keep up the Good work, Knegarn :)

Så det går bra för Hv hör jag, trevligt trevligt. Förra året, i mitten av april, var jag och besökte Jönköping några dagar och då hade Hv71 tydligen vunnit någonting, för hela stan var full med galna hockey fans som sjöng låtar. Det lär ju se ut så nu också, om Hv tar hem skiten :)






ps. Du har väl inte glömt bort att vrida fram klockan?
Sommrtid here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback