Butterfly effect

Om du kunde ändra en "scen" i ditt liv, hade du velat göra det?
Vill du gå tillbaka för att ändra på kyssen, på de fel ordvalen, impulsresan, jobbvalet  
som du vet påverkade ditt liv på ett negativt sätt?
I hopp på att inget annat kommer att gå snett...


Tanken har slagit mig många gånger och jag undrar hur mitt liv hade sett ut
om jag gjort andra val i livet.
Börjat plugga direkt, inte valt att gå smink-utbildningen eller beblandat mig med vissa människor.
Jag vill inte tänka så, för där jag är nu, omringade med vännerna jag har idag och hur jag är som person, hade jag inte haft eller varit om jag inte gjort mina tabbar eller gjort de valen jag gjort.

Gnälla kan man alltid,
men det är dags att se sig omkring och vara tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback