2009 och redan nya upptäckter

Någon har lagt en förbannelse över mig - det är att varje nyår ska jag ha munsår. Japp, i år var det de tredje året i rad. Why God, why?!


Mina mysteriska små runda blåmärken på händerna, är inte längre ett mysterium. Jag straffas för att jag snor min egen post genom luckan, eftersom jag är för lat för att hämta nyckeln.


Det är 2009 och jag är fortfarande lika dum. Nu sitter jag här igen med böckerna på bordet som hånflinar åt mig. Jag vågar inte röra dem. Nu ber vi alla en extra bön i kyrkan den 7e januari. Amin!


Kommentarer
Postat av: dragi

haha jag snor oxå min post på d sättet,även om jag har nyckeln med mig ibland =) men hos mamma o pappa har jag aldrig nyckeln men snor posten ändå ahha (jag tar ju med den upp till dom haha)

2009-01-03 @ 12:02:17
Postat av: Sebbe

för dina läppar är på fel ställen!! egd

2009-01-04 @ 02:57:47
Postat av: till dagi o sebbe

dragi - snällt av dej att du ta upp posten till dem :P



sebbe - hahah finna många faktorer.. såsom stress, förkylning osv. i dej

2009-01-04 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback