uppdate


Det går ju inte allt för bra här med skolan, men jag deppar inte ner mig för det. Min bror kan peppa en, när man minst anar det.

- "Jag orkar inte vara ledsen eller att ni ska vara besvikna på mig"
- " Orka vara ledsen, när det är bombhot i Rosengård!"


Ja du, söta Alen, så kan man ju också tänka! Saknar dig, synd att du inte kom på besök med päronen och Meli.

Förresten, Glad Påsk till alla som firade nu och
alla som firar senare - den ortodoxa påsken!

Ingen ide' att planera - jag ville åka ner den 4e juni, vilket sen skulle bli den 6e juni och som till slut blev den 10e juni, pga att alla platser i bussen var upptagna. Hur det blir med sommarjobbet, har jag ingen aning. Det återstår att se.

Jag kunde inte låta bli - Stoka hittade och pekade på en enkrona, "silver" ni vet, jag plockade upp den och la den in i min spargris.... uh jag lever farligt. 50-öringen dödade mig rejällt, nu får vi se vad som händer.....

Dino Merlin var underbar! Jag är fortfarande hes efter alla sånger. Lepa Brena och härligt besök från Värnamo -  Jasa och Bata - den 24 april. Jag längtar!!!!

Vad gör ni gott folk???

Kommentarer
Postat av: Jasa

Jag längtar oxååå :) Ses om 8 dagar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback