ZzzzZZzz akta fönstret!

Dessa tröga flugor! Kom hem från Paula och det första jag hörde var ett högt surrande ljud. Sen fick jag syn på den. El grande flygan yrar runt och hittar inte ut. Jag hade lämnat balkongdörren öppen igår för jag trodde att jag skulle komma hem emellan. Men så blev inte fallet. Det var svinkallt i lägenheten, men ingen idee att stänga den ändå utvägen för den förvirrande flugan. Jag föröskte visa den vägen ut, men flugans tomma skalle träffar bara de stora igenstända fönstren.
 
Med näsan kall och en stängd balkongdörr, sitter jag nu och nöjd att jag fick ut den. Ska fixa till mej lite och sen på ungdomsmöte i klubben Srbija. Igår var det Kvinnofestival, där jag fick ta hand om pingisen. Ingen organisation överhuvudetaget och ingen visste något. Tack vare tjejen som innan spelade tennis, ritade jag upp två utslags-scheman för pingisen. Det gick bra, tills tjejerna kom och sa att dem hade fler tjejer som skulle spela. Men det var bara att ändra snabbt på upplägget och köra. Det gick bra. Vi fick en trea, tvåa och etta.

Slutkörd efter kvinnofestivalen igår och det blev inget festande för mej. La mig som ett trött lekande barn och sov i 12 timmar, blev dock väckt under natten. Visst blev jag irriterad, men det finns inget att bli irriterad över egentligen. Så senare idag ska Paula och jag skriva klart vår inlämningsuppgift och sen återstår det att se.

Vilosöndag....

Kommentarer
Postat av: Paula

haha naw jag hatar det där. visste inte ens att flugorna fortfarande levde, they should be dead by now :P

du fick inte utstå med det jag fick iaf... en fluga som höll på att flyga in i min näsa, skönt... eller inte.

Postat av: till paula

hahahaha i näsan - sånt gillar vi inte. men denna var skiiiiitstor.. hoppas du fick en banan fluga i näsan isf! visste du att vi sväljer runt 8 spindlar varje år?? haha på tal om flugor i näsan! JALLA KOOOOOM TILL MEJ NUUUUUU!

2008-10-22 @ 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback