I väntan på RedBulls verkan

moln moln moln, regn regn regn = huvudvärk. Denna morgon tog jag en huvudvärkstalett direkt istället för att vänta på den värsta smärtan. Orkar inte med att mitt huvud snappar upp vädret. Så idag är ingen höjdar-dag. Är på dåligt humör av ingen anledning alls egentligen och känner inte för någonting.


I helgen är det kvinnofestivalen här i Malmö. Jag ska ha koll på pingisborden, haha sen om jag måste vara domare... det vet jag faktikst inte. - Jag kan inte reglerna! Äntligen får Ceca se hur jag bor här på Rosengård, ska bli kul att träffa henne igen. Eftersom jag är på hemmaplan blir det inget hotell med sköna sängar eller en härlig frukost med oändliga valmöjligheter. Men jag överlever, hehe.

Måste tacka min härliga bror som var så snäll och söt i lördags och fyllde mitt kylskåp. Söta mamma som fick sin efterlängtade pizza på Lillan - hon har varit sugen på pizza sen sist jag var i Jönköping. Jag fick cruza med min Floyd i Malme, eftersom det var Paula och jag som hämtade pappa på Drottningtorget - han kom hem från Serbien i söndags. Nej jag hade inte glömt hur man kör och Paula tyckte om min körning *yeah*

Hör och häpna gott folk - ingen Kåren ikväll! Haha, vi lägger det på hyllan tills den 29e okt då det är Halloween fest. En av knegerna fråga om vi skulle börja jobba, men mitt svar var att jag trivs bättre framför baren haha. Men det har inte hindrat mig att plocka iordning och städa då och då. Jag kan inte låta bli, - min mamma heter Städ-kvinnan i andra namn haha.

Är inne på mina sista klunkar av RedBullen - får se om det blir lite fart i mig.

Ta hand om er gott folk! Livet är för kort!


Kommentarer
Postat av: paula

jag kan ta en klunk bara

Postat av: till paula

hahaa men jag säger ju så... för att du inte ska tro att jag ska dricka/äta upp allt! hahaha

2008-10-16 @ 17:05:14
Postat av: Paula

hahhahah! det vet jag redan att du inte kommer göra.... du tar bara klunkar och bett ju ;)

"jag kan ta ett bett bara"... haha. det finns bara en Lara.

2008-10-17 @ 14:34:00
URL: http://piecesofpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback