Jag ska sjunga tills Ditt öra börjar blöder !

I ungefär ett år har en IDIOT ringt mig från dolt nr. Jag svarar varje gång, det kan ju vara vem som helst. - något hemnummer som är privat eller liknande.
Men icke. Det är bara idioten som är helt tyst på andra sidan luren. Han/Hon ringer alltid om kvällarna, flera gånger på 5-10 minuter. Jag svarar, säger haaaaaallå, men självklart inget svar tillbaka.

Vad är det för nöt som gillar att ringa och höra mitt irriterande hallå?! Ska jag börja sjunga för honom/henne så han/hon får ärr för livet? Jag förstår inte riktigt grejen. Gillar idioten min röst så mycket att han/hon måste få höra den innan läggdags?

Jag har dock hittat ett mönster - när jag säger att jag ska ringa polisen nästa gång, får jag inga okända samtal från idioten på mins två veckor.  

Ring du bara en gång till så ska jag sjunga en låt - och tro inte att du får välja vilken!

Kommentarer
Postat av: Paula

hihi, bra, då ska jag ringa varje kväll på sommaren med privat nummer, bara för att få höra din ljuuuuva stämma ;) puss

Postat av: laki till paulöö

haha jag ska sjunga - you got it you got it bad, when youre on the phone. hang up and you call right back ;D Muahahah

2008-06-02 @ 02:02:02
URL: http://lakistar.blogg.se/
Postat av: Paula

HAHAHAHAHAHAAHAHAAAAA! KLOCKRENT!

vi tar igen igår idag, puss

2008-06-02 @ 14:18:11
URL: http://piecesofpaula.blogg.se/
Postat av: Kris

Hahahaha vi niste normalne!! stackars laki som har en stalker! fy fan! jag vet känslan.. men prova typ skrika i telefon så människan får tinitus jebote.. vilken pedofil har inget bättre för sig än att tracka små flickor! usch fy jebem mu sve sto ima! <3

2008-06-03 @ 23:16:21
Postat av: till kris

hahahaa håller med dej!!! neka me samo nazove.. vidice on ;P

2008-06-04 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback