Vaod skao jao säg?

Imorgon så lämnar mamma mig med min broder och pappa. Du milde. Jag som såg fram emot att komma hem för att umgås med min söta mamma. Nu får jag "stå ut" själv med det motsatta könet. Och nej nej jag ska inte ta över mammas roll. Haha nu får killarna visa att de kan sköta om sig själv a:)

Midsommar. Det har hänt en del sen dess. Men en sak är fortfarande densamma. Jag har Karin. Ska vara med henne imorgon och några till. Sedan blir det Värnamo. Trion is back - Jasa, Dragisa och jag, Jasa fyller år på måndag, så vi ska fria henne på lördag. Ska bli kul, Eller hur Jasa? ;P

Jobbar i några veckor till, innan det är min tur att åka ner. Orkar verkligen inte att jobba - fattar inte vad jag har gjort där så länge. Tjänat pengar, iof. Men Fläkten har den sämsta lönen ever. Sant. Vet inte om det är sämst lön i Jönköping, men ingen tjänar så lite. En gång i tiden tjänade folket mest som jobbade på Fläkten. Den tiden är över kan man lugnt säga.

Jag är så himla glad att både Paula och jag klarade bpda tentorna - nu kan vi ha sommarlov på riktigt!





Kommentarer
Postat av: Jasa

Wiiii imon kommer du :D Åååh vad det ska bli misiiiit :D Hoppas bara vi inte har det allt för tråkigt...men det brukar vi ju inte ha :D

Postat av: till jasa

jag röstar på hemmakväll!!! vad säger ni?

2008-06-20 @ 12:21:14
Postat av: dragi

jag vet faktiskt inte vad jasa kan behöva jag e värdelös på detta me presenter nu...men jag har iaf fixat en t henne nu! o d e inte d jag bloggade om haha...d e nån annan som ska få dne presenten på måndag! see ya soon =)

2008-06-20 @ 13:46:54
Postat av: till dragi

hahaa men va fan - jasa fyller väl på måndag - inte vet jag ;P

2008-06-20 @ 15:11:50
Postat av: Paula

hello sweetie.. haha stackars dej! men det kommer nog gå bra ska du se. dom får ta hand om dig nu;)

äsch tänkt inte så mkt på det, så länge du får så att du klarar dig!

miss you, hoppas vi ses snart. ha så trevligt i värnamo! te pup

2008-06-21 @ 16:35:42
URL: http://piecesofpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback