Jönköping

Då var man hemma i Jönköping. Blandade känslor. Det är alltid lika kul att träffa nära och kära, vilket jag hunnit med hittills. Men om jobbet ska vi inte ens snacka om - vad i *PIP* har jag gjort där i 2 år?! Jag är så seg på att skruva de där aggregaten från alla slags vinklar. Finns inte så många ungdommar kvar, vilket är tråkigt. Innan kunde vi faktikst ha kul och skratta tills tårarna började rinna.

Semester. Har fått tre veckor. Jag tycker det är en kort tid för att åka ner till Serbien, speciellt med buss. Att åka buss är iof billigt och den åker från Jönköping. Flyg är dyrt, åker från en annan stad, men fifan, man är ju framme på 3 timmar! Pappa tyckte iaf att jag borde åka ner (helst buss) - för att vila huvudet. Haha okej pappa - någonstans hamnar jag väl, för att vila mitt fullproppade huvud.
Kommer förhoppningsvis lufffa lite i sweden. Värnamo nästa, sen norrut hoppas jag, hehe

Jag har inget att skriva, inget intressant. Jag är ledsen, men jag är tråkig för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Paula

äntligen en uppdatering;) skriv lite mer om vad du gjort o lögg in ltie bilder så blir det kul haha.

sluta var så trist. tänk på hur plånboken blir varm när du jobbar;) eller tjock menar jag. men skitsamma haha..

jag ville dö när jag komm till jobbet idag. lara du anar inte... det är bara idioter där. jag kommer gråta varje dag innan jag ska jobba. läs min blogg så kommer du förstå. vad skönt med semester, du kan alltid komma hit & hälsa på om du vill :) puss

Postat av: Dajana

Heeej Laro :D Kako si ? nek si ti nama back ;) haha. Ja har blivit mkt jkpg på sista tiden :) Hoppas vi ses snart faktiskt.. längesen nu! Ne idem dole ove godine :( malo synd haha. Kad ti ides? Pusss!

2008-06-12 @ 11:17:39
URL: http://dajanaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback