Nedräkningen har börjat


 Mitt blonda förflutna täcks nu med den billiga hårfärgen från Willys. Ska snart hoppa in i solariet och testa krämerna som jag fick av våran chef på fläkten. Tro det eller ej så äger han oxå solarier. Jag bad honom ge mej grattis solarie-tid, med tanke på att jag sponsrar han. Men jag fick nöja mej med tre testers. Bäst för honom att dem är bra :D

Fredag natt tackar jag för min Jönköpings-tid och Serbien öppnar sin famn. Jasa, Bata och deras mamma åker ner med samma buss, så det kommer bli helt underbart. De har varit på mej om mina sömnproblem under bilresor, så jag ska se till att vara vaken så mycket som möjligt ;P

Har inte börjat packa eller köpt det jag behöver där nere. Ja ja ja Flipp-Flopp finns säkert hos kineserna där nere, men H&M hade en massa fina för bara 50 kr!

Känns som om mina lediga dagar från skolan börjar ta slut, men semestern har bara börjat!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh ja e ju inte alls avundsjuk...! själv börjar jag ju jobba på fredag! ta o ses en sväng innan du åker om tid finnes?



kraaaaam

Postat av: Jasa till anonym

Ååååh nu är det inte alls långt kvar. Vi kommer ha såå kul på bussen. Haha bara vi inte blir utslängda när vi får våra skrattattacker :D

2008-07-16 @ 17:40:37
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: p

jebiga jag har alltid kul när jag e me dig;) så ingen fara. jag hade roligt på kvällarna & det är det som räknas. men det är skönt att vara hemma nu igen hehe. nästa gång jag kommer så ska de bli ännu roligare;) pussss

2008-07-17 @ 19:41:26
URL: http://piecesofpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback