det är lite coolt

nu är jag en av dem alla brukar titta på med avund och nyfikenhet med datorn i knät och ser allmänt road ut. Sitter här på bussen, precis åkt från centralen i malmö.

(mitt a och ö krånglar på tangentbordet - kanske borde kolla upp det imon i jkpg för så mkt har jag inte trakkaserat min lilla laptop :S )

pappa vet inte att jag ska komma och mamma tror jag, tror att jag kommer imon. min söte bror kommer och hämtar mej ikväll på stationen kvart i två. bara jag inte somnar och hamnar i stockholm.

det är kaos. kaos i mitt huvudet och det speglar sig på mitt beteende. jag hoppas att det beror på pms, för annars blir jag orolig... det är inte att något extremt har hänt utan jag är bara allmänt uppe i varv. jag vet inte vart mitt huvud är och min röv (ett uttryck jag brukar använda)
 det kanske är juridiken som får hjärnan att explodera eller sluta fungera - lite som när man ställer frågan om universum - när tar den slut, vad gör vi här egentligen och alla dem där udda frågorna ingen kan svara på. förstår du vad jag menar? eller hela grejen att jag ska flytta på riktigt till en egen lya? att jag gör det jag frulkat för så länge? jag hoppas känslan går över snart...

Kommentarer
Postat av: Mimi

Det är säkert juridiken som spökar ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback