Tack, för ingenting

Inte nog med att läraren blåste oss fett mycket igår, genom att skicka ett mail till oss, för att skriva den goda nyheten om att vi skulle få tenta-svaren idag, som vi inte har fått än, har Tele2 spärrat mitt sim-kort, för jag har skrivit upp mig på ett superbilligt abonomang, som jag inte fått än!

Alla har suttit som på nålar under dagens föreläsningar och ivrigt loggat in på It's learing under pauserna. Telefonen är ur funktion och jag kan inte ringa, skicka sms, ta emot samtal eller sms. Ingen kontakt med omvärlden, räckte det inte med att jag inte har en tv?!

Nu ska jag trösta mig med att äta upp den första chokladen ur Julkalendern som Tannaz och Lilly köpte till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback