Ge mej en Stjärna


Hade dragit ut på det för länge. Kunde lätt misstolkas, - att jag hade något att dölja. Ställde klockan vid 8, fick inte upp arslet förrens vid kvart i nio, På med kläderna, en macka till frukost. Hann pissa två gånger - inte så smart eftersom jag var på väg till Ryhov för att göra ett pisseprov. Om man ska jobba och bli fast på Fläkten får inga positiva drogresultat komma tillbaka.

Men med påsar under ögonen, håret fucked up efter gårdagens regn, förbannade tandkrämen som bildar vitt jobbigt slem i käften, rivsår över hela armarna från jobbet och shit som jag missade lite igår när jag gjorde mej ren på jobbet med t-sprit - såg det verkligen ut som om döende gift passerade genom mitt blod.


Nervös och icke-pisse nödig satt jag och väntade. Sneglade på skylten - "ta fram id-kort och patient-bricka medans du väntar" Id-kortet hade jag, patientkortet dammar hemma någonstans. Ech saksamma. När det väl var min tur var jag likt förbaskat tvungen att gå till informationen för att skriva ut en ny bricka till mej. *Smart Lara*

Passade på att dricka tre glas vatten innan det blev min tur igen. Som jag hade sagt till kompisarna - "Jag kan knappt pissa full med två tjejer inne på toan och vattnet rinnandes, hur sjutton ska jag pissa spiknykter i en mugg medans en tant tittar på?!"


In på toan och där stod hon. Gav mej fint muggen, satte på vattnet och tittade på mej. "Ah, det här är ju lite jobbigt för vissa" - Nehe, du skojjar?! tänkte jag för mej själv. Under tiden passade jag på att fråga hur sjutton jag ska hålla muggen. Det är olika svarar hon. Men vilket är bäst, det är första gången jag gör det här?? Vet inte, vilket som känns bäst - svarade hon och log. Ett två tre... Det tog inte längre än tre sekunder tills muggen fylldes till hälften.

"Men se, det gick ju jättebra!" tanten berömde mej och tog muggen med ett papper i handen. Jag blev förvånad - I did it, lixom! Men det var inte allt - blodprov igen. En spruta trängde igenom min tunna hud och jag kunde känna hur jag tömdes på blod. Klart. Hon plåstrade om mej och jag satt där och önskade jag kunde få en stjärna, eller en leksak. Men inget. Duktig var jag.


Jag tyckte jag fötjänade en liten glittrande stjärna i guld
.

 

Kommentarer
Postat av: Ålle

hahahahaha :)
så nu har jag läst o skrivit. ganska ball
:)

2007-09-12 @ 01:05:50
Postat av: till ålle

haha ganska ball ;P nu dag... har en massa att göra!!! hörs mannen!

2007-09-12 @ 11:57:36
Postat av: sandy

hahaha söötis, inte lätt o leva :D men vet du vaad? läs min blogg! de är inte en glittrande stjärna i guld men de är ett leende på ett par läppar ialf :) pussar

Postat av: sandy

hahaha aa jo jag märker att ni har fullt upp :D jag med, mkt plugg o basket nu asås :) pussar

2007-09-13 @ 16:43:32
URL: http://thelittlesandy.blogg.se
Postat av: Sneki

heeeej slatka ... du :D jag har ett uppdrag till dig hahahah du kommer få visa mig en sak i jkpg :) jag hör av mig någon dag här nu :D hur jobbat du nästa vecka? :) puussaa

2007-09-13 @ 17:48:32
Postat av: till sneki

uppdrag - jag är rädd;P haha jag jobbar tidigt nästa vecka - så då är jag hemma kl14.00 - kan du inte ge mej en sneak peak???

2007-09-13 @ 18:10:46
Postat av: Jasa

HAha du ska få en guldstjärna av mejj :) På dagiset brukar vi ge guldstjärnor till ungarna när dom har bajsat :D Ses imon babe :D

2007-09-13 @ 20:27:31
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: till jasa

yeah nu blir jag glad!!! vi ses imon, ska bli kul!

2007-09-13 @ 21:12:28
Postat av: Sneki

gött :D hör jag av mig nästa vecka...jag har fan äckel tenta den 20 med...uff..men jag hör av mig iaf :D sneak a peak .. alltså det är inget farliiggtt jag lovar :P

2007-09-14 @ 12:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback