Det var som Fan


 Ja, då var det bekräftat. Min bror äger en hjärna!

Under fotbollsmatchen Östra vann (svårt att tro, men sant) förra lördagen fick han en armbåge i bakhuvudet. Inget mer med det. Två dagar efter blev han lite småsjuk, förkyld och återigen, inget mer med det.
Igår började han yra om hjärnskakning. Lätt hjärnskakning. Skojjar han nu eller?! - tänkte jag, Efter att varit hemma nästan två dagar från jobbet, var han idag tillbaka i sina extra flashiga (not!) IKEA-arbetskläder.

Vid sextiden idag fick jag ett samtal - "kom och hämta mej, jag mår inte bra"  Fuck, jag som precis var på väg till Media Market. Hoppade in i Forden och hoppades på att inte bensin lampan skulle börja blinka. Iuyh, jag klarade mej till Torsvik och sedan till Hydro. Alen ville till akuten, men det fick vänta - jag var tvungen att ha min mp3, för den andra har tyvärr dött.  

In på akuten. Lämnade stackarn där. 3 timmar senare -

"Höhö, det var en lätt hjärnskakning, jag sa ju det!"

Ja Alen, du hade rätt för en gång skull - jag är glad för att nu vet vi båda att du har en hjärna iaf!"

Kommentarer
Postat av: Jasa

Eh Lane,Lane.see det positivt,bar ima nesto u glavi :D

Postat av: Lane

Av allt de ja yrar så måste ja ha väl rätt nångång :P

2007-09-27 @ 22:44:42
Postat av: dragi

jadan lane....jernskakning =) (för er som inte känner mig...ja jag vet att d stavas hjärnskakning =) )al vazno je ipak da si ti kupila tvoj mp3 spelare hahah...var d ipoden eller?

2007-09-28 @ 19:25:07
URL: http://draguljevic.blogspot.com
Postat av: till dragi

hehe ne ingen ipod - hört att dem är sämst :P nu är jag i gbg - vi ses imon! kom tidigare så att ni får plats!!! me miss!! pussa

2007-09-28 @ 20:18:03
Postat av: Sneki

oj stackaren hoppas de går över snart ... men jag håller mig fortfarande till att ni är rätt lika :P hehehehe :D

2007-10-01 @ 12:38:55
URL: http://snekisplace.blogspot.com/
Postat av: till sneki

ehehe nee vi är inte lika!!! BELIVE ME!

2007-10-01 @ 14:36:50
Postat av: jackie

tja söttis,, fan kool läppgans,, men med lampa?? vad e det bra för om man inte har en spegel? dem borde lägga till det,,hahahaha. fan suttit i timmars laggt in bilder på min facebook mateo fixade till mig. fatta jag vet inte ens vad man gör där men jag ska se till o lära mig ,, ska bli riktig hacker. Har du fått reda på nåt om skolan`??lycka till tänk på at javier bor i malmö hankanske vet nåt om lägenheter???
puss saknar dig (=

2007-10-13 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback