2 Skedar Gör Mirakel!

Du vaknar sent, senare än vad du egentligen skulle. Om 20 min ska du vara glad, fräsh och se någorlunda utvilad och vaken ut. På med maskara noch lite kajal - att göra en hel makeup kommer inte på frågan  -tiden tickar iväg.
Du tittar dej i spegeln - Ja jag är pigg - men hallå, få bort min ringar och påsar under ögonen?! NU tack!

Jag vet inte vart jag läste det (jag har läst det, så våga bara stämpla mej som sajko haha) att man kan lägga 2 stora skedar i frysen, låta dem kallna och sedan trycka lätt precis under ögat. Och vips - du SER och KÄNNER dej pigg!

Jag har testat och det funkar! Dock har jag antingen glömt skedarna i kylen eller glömt att lägg in dem. Jag utforskade kylskåpet efter andra kalla metallgrejer som kunde ersätta skedarna. Oh yeah - ta vilken konservburk som helst -det funkar lika bra! Jag brukar köra på championerna haha

Testa själva och se om det funkar för Er! För mej funkar det - dagarna jag börjar jobba klockan 6, ser jag helfräsh och pigg ut när jag kommer till jobbet. Whats my Secret? I just told you - Championerna!


image233

Kommentarer
Postat av: Snow a.k.a Jean

Du kan ju alltid ta en dusch på morgonen som du blir pigg av din kebab:P

2007-10-15 @ 06:55:26
Postat av: Ms contradiction

annars kan man ta två isblock i plast, såna man har när man tar med på picnic( som känns långt borta denna årstid...) lägga dem över hela facet, eller varför inte fryspåsar till isbitar, väldigt formbara o lägga dem en stund;-) hm det ska jag nog börja göra varje morgon...ha en fin dag,nu! kram kram

2007-10-15 @ 08:43:22
Postat av: till jean

gillar inte att ducha på morgonen - för kallt - bättre på kvällen! haha. du sover säkert nu! puss

2007-10-15 @ 09:08:59
Postat av: till Ms contradiction

heeh a det kanju oxå funka - men enklast me burkar elelr skedar :P

omm att gifta sej rk - ja du, fast lite kärlek får det gärna vara! vill inte hoppas på för mkt, kasnke inte ens kommer in. men det återstår att se!

ha det underbart så hörs vi! puss o kram

2007-10-15 @ 09:12:01
Postat av: Jasa

Åååh neeejj har Jean occuperat din blogg nu med? Han inser nog att man inte hinner med en dusch om man vaknar 20 minuter innan man ska dra.För övrigt, nästa helg är du min :D Malmööö here we come :D

Postat av: Jean till Jasaaaaaaaaaaa

men om du planerar bättre, o går upp en stund tidigare, så kan det ju funka. Men NI blattar är ju lata så:P.....(observera NI)
Ha det bra

2007-10-16 @ 07:06:25
Postat av: till jean

HAHA no, today we are "utlänningar" *garv* men OM man försover sej bree! som om du aldrig gör det?? hehe, nattworker ;P annars? .- när ska vi spela biljard?? :D

2007-10-16 @ 08:59:58
Postat av: Jean

Vi spelar när du vill, bara ring=)

2007-10-16 @ 15:05:45
Postat av: Mimi

Fryser du in konserver??? Hahahaha du är rolig du

:-D

2007-10-18 @ 23:20:21
URL: http://curiosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback