KissAble Lips?


Gång på gång dumförklaras jag av flera olika anledningar. En av gångerna var när jag kläckte att jag hade tigerbalsam på läpparna. "Är du sjuk i huvet eller!? Fan har du det för??"
"För att.... läpparna bli större?"
   Men nej, folket fortsatte att titta på mej som om jag tappat allt för många skruvar i huvudet.
 
In Youre Face
  - Igår när jag satt hos frisören läste jag i en tiding från 2006 nångång att om man vill ha omedelbar effekt för större läppar så är tigerbalsam ett utmärkt val! Blodcirkulationen kommer igång och på så sätt blir läpparna större.

KissAble Lips?  Tveksamt. Killen kommer springa därirfån och tänka - "Shet Het var hon, men varför brinner mina läppar för?!"




image129

and You will run


Kommentarer
Postat av: Jovana

tigerbalsam zauveek bree :P hahaha. salim se.

Postat av: Laki till joka

HAHA säger det - tigerbalsam är numera ett måste i våra väskor ;P

2007-05-15 @ 20:41:37
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: Sneki

haahahahhahaah har du testat? jag hade inte ens vågat testa...luktar inte det rätt mycket :) *fniss*

2007-05-16 @ 18:37:33
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com
Postat av: laki to sneki

jo jag har provat, - inget för känsliga läppar! då kan du ta istället - lypsyl.. den vita me nån gtön växt på haha kommer ej på va den heter - 38 kr kicks - billigiare variant 17 kr på willys!!! GO WILLYS! och ja. det luktar tigerbalsam.. mmm

2007-05-16 @ 19:43:19
Postat av: Sneki

hahahaahahah oohhh bara 38 kr :) :) idem ja do kick kad sa i jkpg igen :D:D danke för tipset sweety

2007-05-17 @ 15:27:03
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com
Postat av: laki to all

den på kicks LUKTAR INTE tigerbalsam! utan tigelrbalsam luktar mkt - den andra från willys eller kicks är nästan luktfri!!!

så nu hänger alla med? :P

2007-05-17 @ 19:35:39
Postat av: ellenor

hahaha! jag testa djävulsbalsam, inte bra för läpparna :(

2010-08-06 @ 23:25:32
URL: http://smutssomvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback