My Angel



Söndag. Vilodagen. Det var precis vad det var igår. Zappade mellan kanalerna och konstigt nog fanns det alltid något att glo på. Senare på kvällen bläddrade jag förbi Ztv (som numera kallas för Tv / Kanal6, så onödigt) Programmet handlade om en kille som med några killar tatuerade i en lokal i Miami. Man fick träffa människorna som skulle tatuera sej och deras historier.

Jag har aldrig kunnat uttrycka mej i  ord varför jag gjorde min. Det kom som en blixt under en sommardag, helt oväntat, när jag sa att jag ville och skulle tatuera mej. 
Men en av killarna som jobbade där kunde inte sagt det bättre - "Ibland tatuerar man sej efter att något jobbigt har hänt  för att påminna sej själv att inte hamna i samma skit igen. Jag har tex. en arg gubbe på benet, något jag ofta var innan, arg, men inte nu längre."



 och jag.. jag behöver bli påmind.

Kommentarer
Postat av: Jasa

Zaståå nisi meni rekla da imas tatueriiing? Jelii,jeliii? Bas je söt kao ti :D

2007-03-19 @ 15:42:14
Postat av: Anonym

srecoooo....ey vi hade skitkul i lördags..danke meine schöne freunden(skriver man så?) znas kako volimo jkpg fester,trots att vissa glor men men....och du...Ztv finns fortfarande i sin gamla form..i got it in borås hehe and kanal 6.... =)

2007-03-19 @ 17:19:27
Postat av: till jasa

visste du inte?? hhe fast min ser bara lite annorlunda ut , haha har typ afro hår! *garv. hihi söt och slt - jag vill vara snygg och sexiiig hahaha

2007-03-19 @ 17:49:04
Postat av: till bata

ja jag förstod det du ville säga iaf, hehe tack och det är kul varje gång ni kommer! ah men vi har inte kvar ztv.... ingen msuik nu ju.. mara på mtv =/

2007-03-19 @ 17:50:09
Postat av: Aleksandra

"ängeln säger, jag mår bra ;) "


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback