En Bild Säger Mer Än Tusen Ord

Här får ni glo på lite sminkningar som jag gjorde på Make Up Store skolan i Gbg




 
Är det inte min Underbara Jackie? Glad Påsk på er alla! Kvinnan ser blek ut där, men det är bara för min Kamera är som den är. Hon var jättefin! Saknar dej, kom hem från Chile!!!  






Första
gången jag träffar killen och han ska bli en tjej, Har jag inte lyckats? haha Jag började skratta långt innan jag blev klar med han. Så bäst. Hans läppar och hår,,, vilken Drag Queen!




Detta är Lilly, Lilly är Grym, Lilly var i detta fallet min Eva. Det här är då min tolkning av Eva.
Tolka som ni vill gott Folk!



Reklam för Bikni i Egypten, eller var det för Solglasögon?
minns inte. Vi skulle iaf måla iaf något av det som skulle vara första sidan i någon tidning
You Like?



Det var bara en liten del av allt vi gjorde i skolan.
Hoppas Ni Gillade Bilderna!

Kommentarer
Postat av: sandy

skitfint laki! måste sminka mej nångång HALLÅ !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback