Wax Me Hard


Ja killar, vi snackar om att föda barn och ni snackar om förkylning. Vi snackar om att vaxa bena and the pussy och ni snackar om... okej - Att få en spark mellan bena - ligger på en annan nivå gällande smärta ;P

Men detta var inte helt smärtfritt, Åh Nej. Jovana var på dåligt humör innan hon träffade mej och jag tyckte att det borde räcka med att se min nuna så skulle hon må bättre. Men nej. Jag bad henne om ett leende, men hon ville inte. Till slut klämde hon fram ett Fake leende och jag började skratta och sa:

  Etfter ett Fake leende kommer alltid ett Riktigt, ne men se vem som ler!

Stress hit och dit men vid 5 tiden skulle plågandet börja. Ner på golvet Laki, av med byxorna. Ett djupt andetag.
Vaxet var varmt och skönt och Joka skulle nu få ut sin aggresation - PÅ MEJ!   Tre snabba andetag
Jag förväntade mej att det skulle göra väldigt ont, för att slippa totalt dö av chocken när hon snabbt rycker bort remsan. Det funkade. Men värre blev det när hon bad mej vända mej på röva. Oj oj, Nu kom hennes morsa och bad mej bita i en handduk- och bet det gjorde jag. Emellan åt fick jag mina skrattanfall. Alla hårsäckar på det andra benet började nu pulsera och protestera mot smärtan dem nyss fått uppleva. Vilka Sajkon vi är!


Jovana hade ett brett leende på läpparna som sakta minskade då vi förflyttade oss till badrummet. "Av med byxorna bruden, nu är det din tur att plågas!"  muhaha. Nu var hon inte den lugna Jovana när hon la sig på golvet. Halvt panikslagen började hon andas häftigt, samtidigt som hon skrattade. Vaxet ströks varsamt på och jag hade ett ont leende på läpparna. Jag gjorde mej redo, satte mej närmare henne och försökte få ett bra grepp om remsan. "ett två.."  - "nej räkna inte, det blir ju bara värre, bara dra! Vänta!!" Hog vände huvudet och tog en av alla handdukar som låg utspritt på det varma golvet och slängde den över huvudet. Innan hon visste ordet av ryckte jag bort remsan och ett skratt i form av ett skrik lämnade Jovanas mun.

"Det var ju inte så farligt" hördes en kaxig Joka, men det var bara början för hennes del. 10 minuter senare hade hon plågats färdigt. Vi fortsatte skratta som idijuter och var stolta hur grymt duktiga vi hade varit. Ni killar snackar om förkylning. Kom och låt mej vaxa din bröstkorg. Muhaha


Vill man vara fin, får man lida pin,


image168



 

Kommentarer
Postat av: dalida

AAOOCH! jag fick ont av din detaljerade beskrivning! jag får flashes av egna upplevelser :P

Postat av: Neli

HAHAHA så jävla bra :D Vilken kaxig brud den där Jovana

2007-08-14 @ 12:12:28
URL: http://thecelebritiesworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback