Tack

Borde kunna skriva direkt från hjärtat. Djupt och intensivt. Men jag hittar inga ord.  



Tack för att jag har en anledning att le
och för att du är min underbara ljustråle
Tack för alla mina kompisar
som kan bevarar mina mörkaste hemlisar

Tack för mamma, pappa och bror

som står ut me mina trafikskador 
Tack för allt kött vi kan grilla
även om röken får oss att lukta illa,

Tack för Sandra och Jovana
som skiter i min alkoholvana
Tack för skratten Lilly och Tanni bjuder på
skönaste brudarna som jag aldrig kan motstå


Tack för min Karin från Bondeland

som trivs med oss från Balkanland
Tack för eran tid med att läsa min blogg
jag bjuder er alla på en grym j*vla grogg!


"Kärleken är som sanden i handen -
stänger man handen börjar sanden sakta rinna mellan fingrarna
"


Klokt Sagt Gräddo. Jag tänker inte stänga min hand


Kommentarer
Postat av: DONT KILL MEEE!

jooooj :) gullig du är. izgleda da je sve super proslo sa igorom.. vi ses om några dagar! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback