Rocky & Rambo Rules


Linköping. Ännu en underbar helg.Skinny Bitch/Rambo Sandra var den bästa värden man kan tänka sej. Hon var min pimp, min matsäck-fyllare, hon var min andra hälft. Inte en krona fick jag lägga ut, men till slut lyckades jag köpa några alkoholfria drinkar till henne. Denis och Sanbona, ni var klokrena ni med ;P

Ica maxi med tre andra till. En äldre, en medel, och grekiskan Olga. Världen är liten. Hon jobbade på MakeUpstore i Gbg då jag bodde där. Självklart kände jag igen henne - mer än ett år senare. Våran Cigance, vi ses snart igen och tack för en kul helg! .. och glassen, mums

Kärleken slog till när man minst anade. Eller vad de nu än var. Kanske bara värmen som slog oss i huvudet. Det vet jag inte. Något var det och jag gillar det. Men det är så typiskt att en annan värld väntar på dej och jag kan inte ta del av den. Stanna ett tag till.

Nästa helg är jag tillbaka. Rambo och Sanbona tar studenten vilket ska firas. Sedan hoppas jag på att få träffa dej igen, "Mali" .  Don' t You Want Your E.T? haha

Kommentarer
Postat av: Rambo

Hvala najlepse, bas mi je drago sto si dosla! Nästa helg: kaficu u skuggu, platå i blubb, haha.
Rocky, nemoze nam niko nista :)
Ljubim te

2007-06-11 @ 21:19:40
Postat av: till rambo

haha da bre, u skuggi i blubbblubb som ger dej TPI - du luktar gott! - haha!!!
momci momci. bice opusteno!!! får höras i veckan ;P

2007-06-11 @ 22:35:20
Postat av: Jovana

laaaroooo, vf du inte sagt nått till mig? vem är kärleket brää? :D

Postat av: Neli

Hehe så sööt du äe :D Äsch, du får se de kommer snart nån till dig också ;) Då kommer dem stå på kö för o komma till dig ;D Hihi... Annars, allt bra?? :) Kram

2007-06-12 @ 12:26:12
URL: http://nelicera.blogg.se
Postat av: olgish

visst hade vi kul i helgen! det va kul att lära känna dig o fuck va världen e liten de har du rätt i! vi får ses när du kommer i helgen, hvala? heheh
ciaoooooooo / din cigance =)

2007-06-13 @ 14:34:38
Postat av: Till Olgakii

hvala - tack! bra babe!ja den är liten, hehe och sen så har vi bra minne då va ;P - eller ja, att vi kommer ihåg faces :D
vi måste ses i helgen?! PUSSA

2007-06-13 @ 14:41:32
Postat av: Jasa

Ljaaar ikväll åker jag...Sorry har inte hunnit svara på dina mess,haft fullt upp.Men jag hör av mejj när jag är framme i jugge. Miss you babe..å glöm inte : Potatååå loves you..Hälsa Lane å alla andra som känner mejj=)

2007-06-15 @ 01:21:18
URL: http://jasaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback