"Haaalooo"

Förtillfället har jag så mycket tankar och känslor som både spökar och som får mej att le inombords. En dag i taget - för jag vågar inte på ett annat sätt.


Inga förväntningar - Inga Besvikelser


det har varit mitt motto. men visst måste man hoppas och förvänta sej saker och ting, fast till en viss gräns. Och gränsen får var och en sätta själv. Hur mycket vågar jag hoppas på någonting, för att allt sedan ska rasa? - eller ja, risken finns ju alltid. Hur sårbar vågar jag vara för att inte bränna mej? Hur naiv kan jag vara för att inte sedan dumförklaras?


where would we be if we saw eachother first?


 den här veckan har varit den uddaste i hela mitt liv. den ligger på topp-listan iaf. mycket har hänt och så snabbt. jag vet inte vart jag ska börja, men vore det inte för nivea jobbet i linköping förra veckan och det skönsate stället med den bästa white russian på Steves så hade jag nog inte blivit träffat av amours pilar i röva. jag ler, jag är glad, men förgäves - redan andra meningen som kom ut ur hans käft var att han skull bort,, för gott. men det hindrade inte oss sväva bland moln den senaste veckan.

sista helgen, sista dagen och allt som sägs är - "vi får se, kasnke, jag vet inte"   men jag förstår. helt fel tidpunkt. jag kan inte slå huvudet i väggen för det leder inte till något annat än en öm panna och en extrem huvudvärk.
är något meant to be så är det.


Mucaca, Rambo, Skinny Bitch


Kvinnan med dem oändliga namnen har varit underbar. Klockren tjej som är mer full utan alkohol i sej än med! Galen kväll igår med Sanbona och Göteborgaren Martin, Vad kul man kan ha i en bil med musik och en vild förare! Inne på Steves dog vi av skratt och hemvägen slutade med en liten olycka. Vem kan se den svarta bilen, Haloo?! haha. FCBan klarade sej iaf ;P


Kommentarer
Postat av: Sandra (rambo)

Mucaca, Malcum, MULCAM :)
Haloo, FCBan tål allt! sipajte jos jedan viski, haha.
Ses snart igen Lare, hvala za sve!

2007-06-18 @ 14:27:04
Postat av: till Mucaca

hehe det blev bra sen till slutet, alla hos sanbona... mysigt ärre med min wermouth!! sov sen på bussen - haha för att jag var trött!!!! hoppas du kan komma till helgen bre med paprikar! pussa

2007-06-18 @ 16:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback