<3 Gbg och dess innehåll


 
 


Min helg var planerad att dra till Göteborg. Fest på Respekt och 18års fest. Men för Marijana blev det en spontan resa ner över en dag bara. Resan dit gick snabbt och den var underhållande. Go Elvis!


Tannaz var omöjlig att få tag på och jag skulle inte hem till LInda förrens vid 7. Lilly var i stan och ville mer än gärna träffas. Vi hanmade på ett fik och hon beställde något udda Te till oss på Condeco. sen så var vi igång. Gamla minnen, kärlek, livet... många skratt och några telefonsamtal för min del, (vanligtvis är jag mobbad när det gäller samtal men inte den dagen)  Duvorna helt galna. tiden gick snabb och jag var tvungen att bege mej mot Linda och deras stooora hus.

 


Stort var det. Jag yrade runt och det var dörrar hit och dit. Två dörrar till toaletten och det var ovant att behöva låsa två dörrar, haha. Jag sov i Filips rum och även vägen dit gjorde mej förrvirrad. Jag lyckades alltid gå runt när det räckte med att gå genom två dörrar och så var man framme i Lindas rum. Pero levde sitt liv nere i det svinkalla rummet, påminnde mej om en vinterstug nånstans bland bergen. mysigt värre.

Pero och några av hans kompisar hade hyrt klubben Respekt. Juggemusik skulle spelas hela kvällen och så blev det. Värsta festen med 300 pers!. ME WANT MORE!




Dagen var slut, men det var inet slut på det roliga. Dagen efter på lördagen, träffade jag Anna, köpte min Cocos från Body Shop (nu luktar jag ruskigt gott) och sedan var det dags att fira LInda som dagen innan fyllt 18 år. 60 pers samlades i Kozara där det var fint uppdukat, maten var underbar och alkoholen slank lätt ner hos dem flesta. Linda som sjunger underbart visade upp sin talang. Mot slutet sjöng vi alla, vilket lät mindre bra haha. Marijana och Alba saknades djupt under lördagskvällen. Småkillarna ägde på dansgolvet.





Lilla killen som tappade hakan när han fick veta att jag var 21 år. Jaja jag vet, men när jag fyller 50, kommer jag se ut som 40! ;P  Hans pappa spelade under kvällen, hans bror håller på med musik och lilla Vlatko rappar. Du kan lyssna på han på denna sidan http://www.myspace.com/thelilv   ENJOY! 


Tack Alla För Allt! - Det är sådana Helger man kan luta sig tillbaka och inse att man inte har det så dåligt iaf. Inte för festandes skull, utan allt skratt med er som gör att man får ont i magen och att glädjetårar forsar!


ps. Marija, nisam te zaboravila - MRDJOO!!! haha



tillbaka till jkpg söndgaskvällen. Suck

image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback