På Jobbet

är på jobbet. helt dött. det är sista arbetsdagen för många innan semestern, vilket märks. nästan alla har dragit hem tidigare. det är bara tre och jag kvar från mitt skift. ech, snacka lite skit, hänga vid msn, uppdatera sin blogg och betalt på köpet ;P  inga chefer är galna nog för att yra runt här en kväll som denna.

fredrico och jag, min nya partner på tak och botten tar verkligen fram den sajko galna sidan hos mej. så mycket vi har skrattat idag har bara varit underbart! det var en grej på tv då en skådespelerska berättade om sin bok " how to be a good boyfriend" (nåt sånt hette boken) att vi tjejer har en flaska med alla våra "sajko beetenden" som vi öppnar efter 6 månader. Vi kom idag fram till att min är öppen hela tiden men kasnke borde stängas lite då och då! sen så märkte jag att jag tagit lite allt för många "pronaxen" - (värktabletter) än vad man ska - kan vara därför jag fick mina skrattanfall... oops ;P

sedan fastnade vi på ett ämne vi inte hade något riktigt svar på ---

Hur ser man på en människa att den har ett bra självförtroende? Hur uppför sej han eller hon då?


 

Vad säger Ni?


 

Självsäker är en av sakerna kanske?

Kommentarer
Postat av: Neli

Jo de äe sant :D Hehe.. Va vore de inte utan telefon?? Sheet.. Haha.. Åker du ner till Vrsac elle när du äe där nere?? :) Haha äe de inte skönt när de äe så lite folk på jobbet?? :D HAHA.. Slippa alla men de blir bäst sen när du också får ledigt haha o slippa tänka på jobbet o allt annat :) Hehe multsam :D Hoppas allt går bra, hatar den vägen ner :(

Postat av: Neli

Hehe okej :D Låter gött ju :) Hihi..Så du hänger mest runt lite överallt?? Haha :D Sooft.. Oooh så sköönt att du äe hemma nu.. Har de vart en jobbig arbetsdag elle?? Ah de äe sant faktiskt, de du säger :) Hihi, får tänka att jag ser fram emot resan eftersom jag åker ner.. Ner till vackraste stället :) Som man bara äe i 1 gång per år :/ Tyvärr.. *suck*
Ne nu ska jag dra mig, äe så trött vaa *gäsp* Vill bara ha Fredag NU, så jag kan ååka härifrån jeebiigaa.. Haha.. Palla sverige mera! Har fått nog.. Men om vi inte hörs så sretan put till dig också :D Hehe, du får ha de så bäst i vårat fina Serbien o ta hand om dig :D Hehe.. Natti natti & Laku noc :)

2007-07-05 @ 23:36:50
URL: http://nelicera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback