Effektivt


Det kallar jag för effektiv städning. Hög musik, fall out boys hördes säkert ner till grannarna, och sen var det bara att köra. På en timma var 110 km2 lägenheten färdig damsugad och dammad ;D  Resultatet - Ren lägenhet och en svettig Lara.

Kvar är iof mitt rum  Kläder och skor över hela sängen, imon ska allt packas ner i väskan. Ska även fixa det sista på stan. Träffa min svenne Anna och sedan vidare till Jovana och Sandy då det är min tur att ligga på badrumsgolvet med handduken över huvudet. Åh Du Milde!

Halv 12 onsdag natt sitter jag på bussen och vinkar tbax till pappa. Serbien here I come!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Åhhh köpte du rosenrot?! Va bra... Hoppas du kommer att märka skillnaden. Kommer du att blogga på din semester?

Postat av: Jasa

Hahahaha
hoppas du får det kul hos Jovana å Sandra :P bas ti zavidim...not :P

2007-07-10 @ 11:12:34
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: to jasa

haha hållo tummarna för mej ;P hörs bejbi

2007-07-10 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback