Nyår - Halmstad

    Jag vet inte vart jag ska börja. Vilken kväll måste jag bara säga! Jag ville inte fira i Jönköping och Bata och Jasa ville inte fira hemma hos dom i Värnamo. Så Halmstad here we came!

 Lärde känna tre underbara tjejer. Alex - the Tequilla Girl, Sneki - no B&B (Sneki du vet väl vad jag menar?) ;)  och ingen mindre än Lara - japp ännu en med ett underbart namn! 




1a bilden är den berömda posen Jasa lärde mej - You Go Girl!
2a bilden är den underbara Sneki!
3a bilden är det Skinny Bitch Lara, hon är grim!
4a bilden är det Alex som trodde hon kunde klara av Tequilan lika bra som mej, no no
5a bilden - Yes Underbara Bata som körde och allt. Men han hade nåt problem me ögat..? ;P

Förfesten rockade och det gjorde även festen! Boom Band sjöng och vi alla dansa. haha yes vi hamnade även på bordet. det var lite problem med platserna först och Alex var redo att slå ihjäl nån, men hon lugnade ner sig sen.
Det var dans, korttagning, skratt och så gjorde jag även en god gärning :) 
 


Retard Ljar kallas jag då av Värnamo folket Jasa och Bata -  är egentligen en kort historia men vi behöver inte dra den nu :P  Jasa fick nanmnet Potatåå - hennes tå var inte den vackraste efter festen.
Jag kläckte ett skämt som Lill Pavic hade sagt - Djes Ba Ubila Te Puska! hela kvällen skrattade vi åt det



   krigsfötterna... haha Tack För en underbar Kväll!


Nu väntar det Serbiska nyåret den 13:e Januari - GBG HERE WE COME!

Kommentarer
Postat av: batili

hahah du e ju helt underbar.....you should be a writer....våran ljaar/ljor hahaha...

2007-01-05 @ 13:59:02
Postat av: Snäckan

:) vi va ju bara för underbara hela kvällen :) och vi ska ha repris på det :P om inte roligare .. :) du är bara för gó du :) :) Djes Ba Ubila Te Puska körde du på hela kvällen :P ahahahahahah :) :) honey see you soon again :)

Postat av: Jasa

Haha luda si ko struja..Nur är det bara 8 dagar kvar till reprisen. Dags att ge sejj ut på jakt efter ny tequila :D

2007-01-05 @ 14:07:50
Postat av: Till Bata, Sneki och Jasa

DJEs Bah Ubila te Puska! yeah vi ska ha kul! behöver bara fixa en tequilla!!! haha. bäst för Jasa att monza blir bra! *retas* LJUBIM VAS!!!

2007-01-05 @ 14:13:43
Postat av: Tanni

Fatta vad kul du skulle haft om du vart med mig...smotana :P hahahahah

2007-01-05 @ 15:06:50
Postat av: Aleksandra

ahahahah hallåå ba aleks nepije..i koga ja da udaram bre..ma näää da :D haahhaha.. tack för en bra kväll alla..o för ni stod ut me mig :D a tanni.. säkert nån av dina kompisar :P skulle haft roligt om hon va me oss..smotana :P

2007-01-05 @ 16:24:35
Postat av: Till tanni och alex

haha Iranen Tanni hade vart smart och kunnar fira det serbiska nyåret med oss, men smotana ska ju till london!!! heeh alexs du var ju för go - "varför är bara jag full, ni drack ju lika mkt som jag?!" *skratt

2007-01-05 @ 18:41:12
Postat av: Tanni

vem är smotana egentligen? den som åker till London eller den som stannar i sverige för att gå på en fest :P...

2007-01-07 @ 00:04:31
Postat av: till tanni

haha okej , om jag hade kunnat åka till london så hade jag oxå! haha, men jag ska faktsikst, när Jackie kommer hem nån gång i vår! ME LÖV!!!

2007-01-07 @ 00:55:31
Postat av: sandra

haha, fett skönt nyår du måste ha haft !! :D

2007-01-07 @ 12:02:49
Postat av: till sandra

sandra som glor på betty och greys?? :P haha ah det var kul, men du måste isf haft ännu bättre, du var ju på andra sida jorden :P vi ses snart!!!

2007-01-07 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback