12-14 jan - Göteborg


Göteborg, Sweet Göteborg. äntligen tillbaka till den mysiga staden, men präglas av gamla som nya språvagnar, människor överallt, hand i hand eller släpandes på en tung väska. I detta fallet var det inte jag som gick i hand i hand med någon (tyvärr) utan jag var den som släpande på den tunga väskan, t.o.m två stycken.
Tre dagar i Göteborg, man vet aldrig vad man behöver. Vinet som vägde ton, var ju ett måste i detta falllet. det serbiska nyåret skulle firas!

Jag tog mej till Lilli, 4an och av vid Almedal. OlofsHöjd kunde lika gärna byta namn och kallas sig för Pain in The ass - Welcome to The Students!  inte nog med att man hade träningsvärk, så skulle man kämpa sig upp för alla trappsteg.

Lilli skulle på middag, jag skullle åka iväg till Kortedala och hälsa på Leyla och hennes mamma. efter det väntade juggecafeerna, det var länge sen. Passade på att träffa Jamil som öppnat en resturang på KortedalaTorg. Råslätt-Boy då va, hehe. Innan Lilly och delade på oss, hann jag träffa Emmie, en gammal klasskamrat som bodde precis brevid. Världen är liten.

Lara vs Stormen. Resultat - Paraplyet överlevde, mina byxor helblöta, mitt hår slutade i katastrof!

 ________________________

Klockan var inte mkt då Dragisa ringde och var typ framme. haha där satt jag och sminkade mej i pyjamas fick eld i röva - shit dom är här snart! men med Lillis beskriving och deras tolkning av hennes ord, hade vi inte behövt ha så bråttom att göra oss klara.
 
VI gick för att möta dom. En svart katt går framför oss. Jag skriker på den - "gå inte över gatan. gå inte!" samtidigt spottade jag tro gånger och tvingade Lilli att göra det. Den kom lika snabbt tbax och båda hoppade till av rädsla. Spott, spott, spott!

En kvart senare och förfesten kunde börja. Tre till från Alingsås kom strax därefter. Jasa tack ör din skiva, party party! 9 pers i ett litet studentrum, we did it! Jag fick ett samtal som ledde till glädjetåra, Tanni var tillbaka från London!



Kvällen var bara barbet då vi tog oss till Monza, det lilla rummet fylldes, men alla kände på sej att det inte skulle bli som vi tänkt oss. Men det stopppade oss inte att shejka våra rumpor!



Strax efter tolv träffade vi Lilly och jag Tannaz och hennes kopmis på Makedonkan, där fick jag syn på några nunor man inte sett på ett tag, vilket var najs. Honey  väntade på oss och festen fortsatte!



__________________________¨

Kunde vi få en bättre avslutning på våran helg, Lilli? Efter frukosten, haffade vi vinet som Jasa hade lämnat - Tack! haha den var så God! satte oss framför youtube och glodde på bloopers! haha innan vi visste ordet av var flaskan tom och jag var tvungen att börja röra mej hemmåt.
Fulla? nja- jag glömde min scarf och Lilly fick för sej att ta på sej den tunna jackan? hmm haha

Tack för en Underbar Helg - Jag kan Inte ha tråkigt med er!

Kommentarer
Postat av: dragi

haha vi hade det roligt,även om d ej blev som vi hade tänkt oss....men kul hade vi...hm när e nästa fest? ahhaha

2007-01-17 @ 12:59:36
Postat av: Sneki

hahaahahah :) men ni verkade ha kul iaf:) :) de va ju bättre än att sitt hemma lr hur :P ehehehe...fina va ni med :) :) den lila färgen passade dig :)

hör av mig innan fredag om fikat :P

puss

Postat av: Lilli

Nice;) men ingen mer Honey för min del:P ska komma ihåg din röda sjal me promise. cmoka!!!

2007-01-17 @ 17:48:28
Postat av: till Bata

hah anäsa fest ja du? eheh jag borde nog vara i jkpg , snart börjar alal kalla mej svikare, ni är vällkomna hit! sängplatser finns det alltid got om!!! hoppas vi ses snart! ljubim

2007-01-17 @ 21:10:31
Postat av: Anonym

tack, hehe som man brukar säga - allt sitter fint på en fin tjej. ahah lite för mkt ego dör :P japp vi hörs om fredag! jag har inga cash på mob så du vet :P ljubim

2007-01-17 @ 21:11:28
Postat av: till LILLI

HAHAH ne ingen honey :P men våran tanni kom, we love! glöm inte min scarf och du glöm inte din "tjocka" jacka hahah, ajoj koliko si dala za tu jaknu, i sad izgledas kao jedno malo pileee! hahah när ska vi drcika jasas vin ?? me want more!

2007-01-17 @ 21:13:08
Postat av: sandra

faaan vilket kul serbiskt nyår, hahah ajooj Laro, att du orkar stå på dina ben ida :P träffade din bror på Banat ;) puss

2007-01-17 @ 22:30:08
URL: http://dalida.blogg.se
Postat av: till sandra

vem sandra? :P haha jag gick int på din blogg men kunde ej koppla vem det var! hehe hoppas du hade kul på banat - sandra, tanjas syster? hihi pussa

2007-01-17 @ 23:19:42
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: joka

hahahaha, värsta nyåret bästa om youtube och vinet :P hahaha

2007-01-18 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback