Whats up?


Klassad som total Sajko efter senatse inlägget. Speciell var ordet, Speciell?!!? :P

Anna, Lilla Anna kommer hem från gbg - vi ses i Helgen!

Ghetto Lara fortsätter leka Bonde hos Karin. Jag är naturbegåvad när det kommer till att Mocka Skiten :D

Sthml för LOreal Kurs den 19feb. Kanske åker en dag innan och Chefen bokar rätt tåg åt mej nu vill säga...

Nästa Helg 23-25 feb. blir det Malmö. Jobb på Åhlens City och Lindex plus Ceca Lördag kväll. Yeeah!
ps.
Ja ja jag ska inte dricka så mkt att Alla ser SmåSöta ut ;P

Ska köra min Floyd nu om 7 min, två st Råslättare ska med. Jobba till 23.00 - mindre kul! men jag brukar får mej ett gott skratt när jag jobbar me Smotan Henke, som lärt sig säga MRS (uttalar det jämt olika) men har en förmåga att missbrukar orden han lär sig ... MRS ;P

När Du Tänker  "Lara" - Vad är det Första  Du tänker på då??

Kommentarer
Postat av: Snäckan

hahahahah ne ne :P ingen sprit alls lr?:P hehehe see you on ceca :)

Postat av: laki

lite bre, me miss tequilla breee

2007-02-15 @ 13:04:16
Postat av: Jasa

När jag hör Lara tänker jag på LJAAAAAAAAAAR :D

2007-02-16 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback