Det Är Knas

Jag har drabbats av BalkanSyndromet. Säkert alltid haft det, men nu är det bekräftat, eller ja, folk har ju bekräftat hur Smotana (klumpig) jag är varje dag på jobbet, minst 6 gånger om dagen. Nu finns det ett namn för det iaf, som sammanfattar i stort sätt alla BalkanBoys som vandrar i fabriken

BalkanSyndromet har man då när man är trög, svårlärd, vilket är samma sak, Gör samma tabbe om coh om igen, glömmer bort väldigt lätt det man visste innan, när nytt info måste fastna i huvudet.
Yepp thats me! - men bara på jobbet ;P


WASABLUFFEN!!!
Dom onda knäckebröden, uppradade prydligt i automaterna. Försöker se nyttiga ut i dessa fina gröna, röda, blåa och oranga förpackningarna.
Och jag luras. Brevid all chocklad, godis och läsk dras mitt öga till dom blanka, skimrande förpackningarna. Den gröna är min Favorit, husmans knäckebröd och en härlig fylling med "cream cheese & chives". På sidan står det fint 100% fullkorn och 9% fiber. Nyttiga Lara äter en som om dagen, gott och passar lagom till klockan 4rasten på jobbet.

Saningen i vitögat.  Henke skrattade åt mej - "Men tro fan Laki att dom inte är nyttiga, visst bättre en den röda med vita knäcket, men hallå, fyllningen?! haha det är ju typ 37% fett i det här..."
Öööh? va? NEJ!? Lack jag blev, tittade ont på "New Sandwich":en och sa högt - "Ska ni ta knäckebrödet ifrån mej nu oxå...? Snyft

Åt min sista igår. No more, no more. Pry for Me


"Lara kan du hämta Kanin Kondomerna?"
 
6 ord jag aldrig trodde skulle komma i kontakt me mina öron, men på Fläkten är ingenting omöjligt. Jag kollade på Henke och visste inte om jag var dum i huvet som inte visste va det var, eller om det var han som ens kläckte något sådant.
Men hör och häpna, det fanns något vid namn Kanin Kondomer. Små svarta avlånga gummigrej som dras på skruven så att man inte skär sej på dom. Fiffigt. Och jag tror inte att Kanin  Kondomerna är det orginala namnet. Vem som nu kom på det - Fifigt.


Partille är ett nytt favorit Ord. Tannaz vistas oftast i bonndedelen i Göteborg och namnet Partille kommer oftast upp på tal. Kanske för att jag gillar atta säga Partille eller kasnke för att hon är mkt i Partille :P
Och Tannaz kan inte sluta skratta när jag upprepar ordet Partille, för med min härliga smålänska, en touch av göteborsgka samt en brytning på Råslättska OCH Tannaz  "jag hör det jag vill höra"  får hon för sej att jag säger Pattarli.    

Me miss Tanni


Kommentarer
Postat av: sandy

haha jobbar du ens ånått när du e på fläkten ??

Postat av: laki

ja vi jobbar, i vårt tempo :P ne men vi har inte haft att göra.. så då blir det en massa skitsnack, men denna veckan har vi faktiskt jobbat, nu har vi middag då va... 5 timmar kvar sen hem =/ gör du babe?

2007-02-01 @ 18:11:24
Postat av: sandy

jasså :D låter lite som prison break :p neej ja försöker fatta Greys :S , ja kollade på avsnitt 7, men sen avsnitt 8 , de är inte sammanhängande, för 8 börjar med: Previously on ... så visar dem att Georges pappa o bröder har kommit, men 7 an slutade inte med de ... :s

2007-02-01 @ 19:11:01
URL: http://thelittlesandy.blogg.se
Postat av: sandy

jasså :D låter lite som prison break :p neej ja försöker fatta Greys :S , ja kollade på avsnitt 7, men sen avsnitt 8 , de är inte sammanhängande, för 8 börjar med: Previously on ... så visar dem att Georges pappa o bröder har kommit, men 7 an slutade inte med de ... :s

2007-02-01 @ 19:38:34
URL: http://thelittlesandy.blogg.se
Postat av: sandy

JOO !! fixade sig nu :D:D:D

2007-02-01 @ 19:50:48
Postat av: lara

haha jag trodde jag hade problem men inte! :P hehe tack o lov att du fick ihop det, jag visde ju int - jag skulle gjort en karta över vilken cd ska in fösrt osv :P ehhe kom nyss hem från jobbet, ska upp snart igen,. kicks väntar :P puss

2007-02-01 @ 23:26:51
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: dalida

sandra har också "BalkanSyndromet" :D:P

2007-02-02 @ 14:14:03
URL: http://dalida.blogg.se
Postat av: -Tanni-

jag hör det jag vill höra....trooo faaaan det! ;P
allt blir så sjukt mycket roligare då...spce up my life and spice up yours as well ;D..
Me Like...U like? Hi5!

2007-02-06 @ 14:55:35
Postat av: -Tanni-

Btw guess were I am now...hahaha ååååhhh yeeesaaah PATT(ille) :P

2007-02-06 @ 14:56:48
Postat av: till tanni

haha, så himla kul o säga det :P på fre o lör blire öreeebroooo höhö. me scared

2007-02-06 @ 20:01:32
URL: http://lakistar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback