Sju år tillsammans

Så länge fick stjärnan tillbringa sitt liv på min tand. Tandläkaren gav den allt från en månad till 10 år. Och idag var det bara rester kvar av den.. limmet? jag har använd bara två gånger "soda bikarbona" (serbiska - vet ej svenska) man kan använda det till matlagning tro jag, och så kan man även borsta lite försiktigt så att tänderna håller sej vita och blir vitare.


jo tack, vitt blev det. även stjärnan!!! ska fixa en ny i veckan - känner mej naken utan den :O

today Just Laki, the Star is Gone

Kommentarer
Postat av: Sneki

de heter väl bikarbonat på svenska troligen :P

2007-08-20 @ 17:27:41
Postat av: till sneki

HAHAHA se, jag kan vara lite efter med vissa saker . me jag lär mej någon nytt varje dag - hvala! va hände me din bvlogg?! :O

2007-08-20 @ 22:11:35
Postat av: sneki

boorrtttaaa :P

2007-08-23 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback