Save The World

Jag började skratta för mej själv igår när jag var på väg hem. Trodde aldrig jag skulle få se en häst, som utan val fick dra en stor vagn med världens gladaste gubbe bakom den. Bakom gubben var en stor vagn med två gröna container i. Gubben gav ifrån sej ett brr-ljud och hästen saktade in. Han hoppade av och gick bort mot dem andra containerna för att tömma resten.

Häst på Råslätt? Intressant
Råslätt goes "save the world" och använder sej av bensinfria transportmedel för att hålla Råslätt rent? Intressant


Serberna är inte så dumma iaf. när dem cruzar runt med sina hästar. Dem slipper betala bensinen och dem bidrar med mindre utsläpp. Fattiga bönder? Kanske. Men dem gör världen en tjänst.

image179 

Nu är det så att Sverige har tydligen inga skyltar för
"Varning för Häst&Vagn" så denna bilden får duga

Kommentarer
Postat av: Neli

Hehe jag vet :) Tiden går verkligen skitsnabbt! Sjukt.. Haha, gaahh.. Vill inte ens tänka på känslan av vaxet :P Uuwk.. Hur har din helg varit då från o me nu?? :)

Postat av: Neli

Hehe okej :D Fan va nice.. Stryka ;D De gjorde jag också idag.. Haha :D Åt Denis ;P Jo min helg har väl vart bra tills idag när denis åkte hem :/ Sen senare idag ska jag till min kusin för han fyller år osv hehe. Äe du inte bjuden på Romas 50 års fest? :) Ha de bäst and take care of yourself! Kram

2007-08-18 @ 18:29:49
URL: http://thecelebritiesworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback