Onödig Fakta



- Idag körde jag truck på jobbet. Körde in grejer och körde bort annat. Ingen dog
- Ont i huvudet varje dag efter lunch till sena kvällar. Försökte sova bort den idag - 3 timmar senare - fortfarande Pain.                              .

- Har talat med facket idag - muhaha kan inte säga vad, men nu jävlar ska det ställas lite krav!
3v utan päron. TIteln hemmafru tilldelas automatikst till mej - Underskatta inte mej, Alen kommer bli den nya!
- Inte druckit sen lördag på bussen upp till Sverige - Tungan fick smaka för sista gången (på ett bra tag) alkohol. Det blev ett glas Rakija - halllååå vad annars!?

- Jag räknade ut mitt snitt från gymnasiebetyget, - tog mej tre år. haha jag är inte så dum visades sej ;P
- mer onödiga fakta? - ech detta får räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback