Check, next?


Efter gårdagens händelser är listan nedan ett måste! Listan är nödvändig för att inte bränna ner lägenheten, bli av med datorn, tv osv. , för att inte bli av med Floyden och för att slippa eventuella påhopp om hur totalt oansvarig jag är. Listan kommer finnas på min ytterdörr som ska checkas av varje gång innan jag lämnar lägenheten -

1. Stängt av spisen?
2. Stängt av alla lampor?
3. Stängt av datorn?
4. Stängt av vattnet?
5. Stängt av strykjärnet?
6. Stängt fönstrerna för att slippa drag i lägenheten?
7. Är mobilen laddad och klar för användning?
8. Är ID och körkortet, samt bankkortet i väskan?
9.. Har du nyklarna i väskan eller i handen?
10. Glöm ej att ta ut nycklarna efter att du låst dörren!

Om ni varit med igår hade ni förstått. Jag skrämmer mej själv. Dagen som började med dans och städning, slutade med att kanske behöva byta lås till ytterdörren. Men nycklarna hittades sent på kvällen, efter x-antal timmar och återigen hade jag ett leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Ms contradiction

ja fy tusan, känner igen det där allt för väl! Det finns diagnos för det...men så länge man inte mår allt för dåligt så...förresten, vad är det för knep du har att vara pigg efter lite sömn??? Ha en strålande dag önskar jag!

2007-08-20 @ 12:56:49
Postat av: Till Ms contradiction

vitatonin forte heter det. 100kr för 1 liter på apoteket. 3 gånger dagligen i samband me middag (där fuskar jag lite) heehe innehåller en massa vitaminer, koffein och liiiiite alkohol totalt10g/100ml - man får köra ;P
och om den dagen, vilken udda dag. haha. oj allt är upp o ner, känns lite som en bergodal bana. för allt vi har är våra ord,,, hoppas vi ses snart! - på fre om du kan!!!!
//

2007-08-20 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback